Thursday, June 4, 2009

Perak

yeayy ! hari ni ke perakk.
ikut mama papa ada kerja kat sana.
and papa pun kata nak bawak ke zoo taipingg. wee~
but before that, pagi tuhh frist sekali pergi asrama slibin.
ni hostel laki laki cam age aku la ntah la around 15 to 17 years old kot.
sape yang stay sini cam problematic je.
ye ahh, aku tgk sampai ada budak gari tangan segala.
fuwahhh mak takut mak takutt

ni haa budak2 ni ngan buat kerja.
sorry tak jelas, aku amek dalam kereta.
gila kau nak kua amek pic sebeleh mereka -___-


pastu pergi tanjung rambutan.
fuyoooo selama aku dengar ayat 'tanjung rambutan',
imagination aku cam ohh tempat tu cam rumah2 biasa,
sekaliiiiiiii bapak ah besar nak mampos kawasan dieee. berpusing2
kalau jogging pun leh kurus wehh

ni lah aku bila da bosan
sebenarnya, aku dah sohh adk amek pic aku,
sekali dengan kebengongan yang ada, die pi amek pic kepala aku je
tak ke ngok nama nya?? heee

pastu paling tak disangka, ngah lepak lepak kat kerusi nihh.
aku tgk ada gelagak pakcik pakcik menari, cakap sendiri.
tak lama tuhh, ada la pulak this pakcik, come to us (me and adik)
and die cakap thailand. uwaaaaaaaaaaaaa
aku tak paham haprak punnnnnn
cuak seyhh.
adik plak leh amek kertas tutup mulut die and gelak gelakk -___-
dalam hati aku,
''maaa paaaa cepatla cepatlaaaaa. adoiii or if die dekat lagi, kita lariiiii laaa''
pastu lepak pakcik tu kena palau ngan kitaorang,
die pun pusing2 kat tempat kitaorang adalah dalam 3 kali pastu nyanyi lagu thailand.
aiyoooooo apo nihh?
dala dalam bahasa dia dah ada ayat ''hantu''
hishhh scary mak taww
sobb
tapi kan cam siann gak la,
aku nak je sembang ngan die but the problem is,
i dont know how to speak in thailand laaa. lain kali la aku belajar ehh.

menjelang senja,
inilah masa yang ditunggu........
(deng deng dengg alaaa lagu cam terima award tuhh. ehhe)
papa bawa pergi zoo safari yeayyy


murah je, sorang rm12.
heheheh tapi disebabkan papa menjadi warga emas, dia je dikurangkan ke rm10. kekekeke
so dalam tuhh kitaorg malas jalan and naik la iniiii keretaaa
zebra lagi youuuu
bestt ok. lagi lembap gila.

ok, dalam tuhh aku ada gak amek pic tapi malas la tunjuk.
ala basic la zoo kan. paham paham je la.
ada gajah, cow, flaingo, burung hantu, monkey, snake. huuuu
and lastlyy, ok je la. tapi zoo negara tetap terbaek wokk.
HAHAHAHHAH

and malam ni pulak, saje kua kua dari hotel jalan jalan kat luar tuhh
motif pertama, nak cari cc la. bosan gila kot.
tapi malangnya takde.
so we saw this place,
bangunan nye cam agak lama la and cam tempat cina.
takpe, aku kan muka dah macam cina, join je la.
orang bukan perasan pun, hahaha

dalam ni jual macam macam.
kalau kita kat kl cam uptown la.
haha aku amek pic adik dari balakang :D

then, tak lama tuh, aku pi la plak jalan jalan kat tempat lain.
ada satu kedai nihh. cam best je. masuk laaa.
mmg best pun, macam macam jual okk.
huhuu.
banyakkann keychain? :)) i like bebehhh
haha ni plak aku nak try cap nihh. hehe :D

oklah, anyway, aku happy gak cuti nihh.
dapat gak bercutiiiii yeayyy :)

bye, ngatok.

No comments: