Friday, January 1, 2010

JOB

Korang ! korang ! korang !
sobsssss
serious shit i needdddd a job!
tak suka lah duk rumah je macam ni. adoiii
semua tempat aku pergi nak cari kerja, semua nak experience.
eh hello para mangkuk manager semua yang ada kedai, cam ne orang nak ada experience tapi kalau kau pun takda nak kasi org yang baru macam aku nih.
hishh. tension nyeeeee
BENCI BENCI BENCI.

Kelly services pulak buat hal.
ni aku tension tauu. memang lah salah aku sbb tak ambil number consultant tuhh tapi dia pun dah tahu numb aku, pandai pandai lah call. idiot.
BENCIIII

hurmm, apa nak buat ni?
korang tolong la. sesiapa yang duk kawasan Bandar baru ampang which is yang sehala ke Ampang Point, Great Eastern, Klcc, Avenue K, tolong la contact aku if ada tempat kerja kosong.
please please please.
aku sangap dah nih
(haaa amek kau, ayat rempit semua kua. haha)

YA ALLAH, BANTULAH HAMBAMU INI!

No comments: